6/03/2009

Дългоочаквани лица

Снощи най-после сънувах един ценен за мен човек. Странното е, че за ,пф колко..3, 4 години за сефте си я спомням в съня си (защото може и да съм я сънувал естествено, и да не помня). Всичко започна как си седях в къщи в Бургас и излязох. Улицата пред нас се бе разшерила и имаше нещо като полянка със засадени дървета. Трябваше да ида до магазина за нещо но по пътя видях един приятел с кола. Е качих се вътре и тръгнахме да обикаляме из махалата. По едно време в една по-долна уличка, някакъв човек ни спря и каза че някой си важен тип бил умрял (забравих му името). Не го познавах, но останалите хора явно го познаваха доста добре и бяха очудени от моето невидение. Приближихме се до една кооперация, уш да сме подготвени да изчакаме да донесът трупа за погребението или нещо такова. До стълбите седеше един тип, който пряко или косвено има връзка с Лицето, което скоро ще се изяви като колуминация в съня ми. В реалния свят въпросния седящ индивид ме съмнява, че блуждае из недосегаемите полета на личността която ценя (тя). Иии така, към съня. Той бе изключително разкрепостен от смъртта на оня пич и като ме видя се изненада, но аз нямах намерение да говоря с него и сръгах приятеля ми да кара към магазина, че ми е омръзнало от глупаци. И тамън слизам и виждам отсреща край моя вход на полянката гореспоменатото момичеее, която се въртеше около едно младо дръвче и се зарадва като ме видя. Но аз веднага направих връзката с нейното присъствие и това на седящия до стълбите индивид и сметнах, че трябва да бъда еднакво студен и към нея. Тя се натъжи и започна да ми се извинява и да ме прегръща, но просто вдигнах ръка и си заминах към магазина. Като влязох вътре съня вече свърши.

После сънувах един стар другар, който напоследък доста често взе да ми се появява в съзнанието, поради липсата на контакт в реалния живот (предполагам). Странно е как в сънищата ми той все говори и говори за неща които почти не са реални и се държи доста агресивно. Някои работи си остават едни и същи и в единия и в другия свят. Жалко.


До такава степен, още от малък сънищата могат да променят живота ми, че в момента се чудя как да тълкувам и разбирам съня с момичето. Примерно помня как преди 5 години сънувах че се целувам с една много добра приятелка, което в последствие отключи някакви чувства към нея. Но това се прояви в тинейджърските ми години и разбира се тези чувства се размиха за няколко месеца, може би и година. Или веднъж сънувах как един мои бивш съученик - Самуел, пада от 3тия етаж. Бях ужасен и след това силата на приятелството ми към него в известен смисъл се увеличи. Станахме добри другари. Съня помага да проумееш неща, които явно незнаеш как или те е страх или просто не искаш да проумееш. Това са само малка част от примерите ми, които постепенно ще разкрия по-нататък.

No comments:

Post a Comment

Search This Blog