6/05/2009

Отново пропуших

Такааам. Принципно отказах цигарите преди 1 година и така, периодично, сънувам че пуша. Преид 5 дена стана точно тази 1 една година и вчера сънувах че пуша, но този път бе по-емоционално. Осъзнах провала си. Както и да е. За жалост съня ми е толкова разкъсан в главата, че се сещам само за отделни моменти. Действието се развиваше в центъра на Бургас, който бе променен до безкрайност. Имаше разни кули, подобни на Айфеловата кула, но по-малки. Площада беше доста по-разширен и отново действието се развиваше вечерно време. Като цяло става дума за локацията пред общината. Аз присъствах физически и обикалях сякви сгради и улици около мястото с разни приятели. Стари познати като цяло. Не помня точни лица. Идеята е че един от тях, мисля че Ран, ми предложи цигара. В началото отказвах, но нещо ме накара да тегля една майна на всичко и взех и си я запалих и си я изпуших с кеф, после изпуших още една и в този момент осъзнах провала си и се разтроех доста (не до сълзи естествено). Имам чувството, че в една от сградите докато обикалях, присъстваше една девойка на име Клара, но за огромна жалост не помня какво ми говореше. Не съм особено доволен от такива сънища които почти не помня. Вчера си изгубих цял ден да го мисля и чак вечерта един приятел подметна нещо за цигари и изведнъж ми изникна цялата гореспомената информация и до там. Жалко наистина.

No comments:

Post a Comment

Search This Blog